Friday, November 26, 2010

放Liz Lisa粉紅公主裙 (已售)

岩岩過左個sogo thankful week買左一件半價既one piece. 好衰唔衰冇得試.
個款真係超靚, 但店員話唔可以試, 就叫我試另一條one piece, 話個size係細過呢條,
如果著到既話, 呢件一定著到, 咁我試果條one piece又真係著到, 咁我就信個店員講啦.
加上我又2件拼埋一齊量度, 果條one piece真係細過呢件. 點知返到屋企試. 係著到,
但係條拉鏈拉到去個胸度就拉唔到喇!! 激死我喇!! 條裙咁靚但唔岩著. 好唔開心.
雖然係半價唧, 都係$$$$$...... 想睇下有冇人可以收留左佢啦. 原價$890半價.
全新架岩岩先買. 牌都未剪!!








好想係度話俾liz lisa公司知, 減價貨冇得試係ok既. 但係你d衫真係唔平囉!!!
半價左都要$400幾!!! 如果我係普通拎一件減價貨你唔俾我試既話都正常,
因為有可能係運吉!! 但我都拎咁多件入去試, 亦都有撰岩左衫去買.
點解俾我試埋佢都唔得呢?!?! 都係多一件唧!! 我一次拎都拎3,4件入去試啦!!!!
呢d都係汗血$$呀大佬!! $400幾都係$$$$呀!!!!
而家唔岩著, 你知唔知周圍搵人去讓係一件幾辛苦既事!!!
希望貴公司諗下我地d liz lisa迷既處境啦, thank you!




我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment