Monday, September 27, 2010

差到爆既康泰領隊!!!

剛剛去完韓國旅行.
今次同屋企人JOIN左康泰5天團.
其實成個團, 當地導遊(LINDA)同埋負責影相個導遊(DANNY)都OK.
唯獨是康泰領隊(任先生阿君)十分唔掂!!!
又話自己係80後, 會同團友傾得埋. 佢全程都係雙手插袋.
除左同其中一位3歲半既小團友玩之外. 同其他團友可謂零交流!!
 
第一晚食BBQ, 明明舊肉都未熟, 又幫我地夾左出黎.
我地話未得架, 要燒耐少少, 因為舊肉仲係白雪雪咁.
佢就話唔好燒咁燶, 會硬喎! 而家你食咩? 搞人地果D野做乜.
 
到第二日, 去做DIY芝士. 果度D "阿豬媽" 叫我地D牛奶滾左先好加水.
明明D奶未滾, 佢就扮哂野走黎叫我地加水!!
我話未滾架喎!!!! 我細佬就話領隊話加就加啦~~
結果我地煲野衰左啦!! "阿豬媽" 成煲拎走左...
我地睇住人地玩, 我地就坐係度唔知做乜..
"阿豬媽"幫我地煲野補鑊!!
之後LINDA拍一拍我細佬話, "頭先未滾未可以加架"
於是我細佬就指住任先生話係佢話加架囉!!!!
 
之後食晏晝飯, 任先生又有傑作了. 人地D小食紫菜,
佢幫其中一家人既紫菜放埋入火鍋入面! 俾LINDA見到.
LINDA即刻話佢, "唉呀! 呢D紫菜唔係咁食架!!!!!"
我好懷疑佢有冇帶韓國團既經驗!!!!!
 
到第三晚, 轉酒店. 我唔知佢點樣去分配房間.
我同我細佬獲分房間422, 我媽同老豆就428!!!! 但領隊房間係429???? WTF!!!!!
本來都算. 點知我同細佬行去422房謂, 係行好遠, 仲要唔係同428同一通道.
422仲要係轉哂彎, 已經間酒店仲係黑沉沉, 10個燈泡只開4個!!
陰深到暈!!! 當我望過另一邊, 陰灰既顏色, 果個位仲要放左張白色既凳同埋枱!!
超得人驚, 我好個心好唔舒服. 咁鬼恐怖, 我即刻同細佬講唔要呢間房.
一黎要我地同父母分咁遠我已經唔鐘意, 仲要俾間咁陰深既房我!!!
於是我同細佬拉返D行李出去同個領隊講啦~~
點知佢話, 佢訓429既原因係因為要同細路仔果家人孖房訓喎!!!!
初初佢好似唔肯同我地換房!!!! 係我細佬力迫佢換房佢先肯換!!!
我覺得唔係理由囉!!! 有乜理由要拆散我地屋企人, 方便你去同人孖房先!!!!
加上同行有D一對對既人, 點解唔可以將D位置編好少少先!!!
 
好啦, 到第四天早上. 我媽打過黎我地房間話佢地果邊個馬桶塞左.
咁落到LOBBY集合果陣. 我老豆見到個領隊任先生係度, 咁緊係走去同佢講一聲啦.
點知任先生竟然可以叫我老豆自己同當地導遊LINDA講!!
有冇搞錯呀!! 咁都得, 呢個領隊真係勁廢!!!
 
仲有喎! 呢個領隊全程雙手插袋, 又唔出聲. 一係又自己行左去.
好似去食飯, 行到去果度都唔知上面定下面, 佢又唔出聲話行邊, 鬼知咩~
食完飯, 佢就自己拖住人地個3歲半小團友一支箭行左去.
我地岩岩食完飯上黎果D人, 都唔知要去行邊度!!! 出句聲對佢黎講好似仲慘過叫佢去死咁!!!
 
最尾一日, 到佢黎收領隊小費果陣, 我先知道原來佢唔係啞既!!!
佢有做過D乜呀??? 全程一句聲都唔出, 雙手插袋, 都冇話幫下D家庭一家人合照.
收小費果陣就識得出聲喎!! 仲叫人手鬆D可以俾多少少佢喎!
好心佢慳D啦~~ 衰在佢仲要講句: "帶呢團真係好舒服, 唔洗點講野!"
真係佢仲好意思講喎!! 係佢自己唔出聲咋...
我都未試過跟團D領隊係全程雙手插袋粒聲唔出囉!!!!
 
到返到黎HK, 落機果下, 佢又唔係企係出面點齊人落機先行.
佢係完全冇理過所有團友, 佢一個人一支箭咁去過關, 去拎行李.
當我地去到拎行李個位度, 已經見佢拎左自己個行李喇!!!
通常D領隊係會睇住哂有團友, 齊人, 拎齊野未, 有冇唔見野, 最尾走果個先係領隊..
呢個領隊唔係囉, 佢話知團友到齊未, 拎齊野未丫, 佢一支箭閃左喇!!!!
同行有D團友仲等緊行李囉!! 我媽見到佢一路講住電話, 一路急急腳走左呀!!!
都唔知有冇搞錯架呢個領隊!!! 差成咁!!! 仲話叫我地問空姐拎定D FORM俾佢.
咁下次帶團就可以方便佢填左先, 我地拎左都撕爛哂都唔俾佢呀!!!
果份意見書, 佢仲夠膽叫我地填好少少, 方便佢升職加薪. 唔係呱, 佢咁既工作態度仲想加人工?
會唔會諗多左呀?!?!?! 呢D害群之馬唔應該留係度囉~~
份意見書當然冇即時填俾佢啦~~~!!!!
容乜易佢見到我地寫佢唔好, 佢掉左佢唔交返去公司架!!!!!
 
 


我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment