Thursday, December 30, 2010

Liz Lisa 2011 新春福袋內容發怖

估唔到今年專門店1月1日就有福袋賣, 舊年係1月15日呀!!
而家追得上日本果邊, 真係實在太好喇!! 哈哈哈!!


 上一篇blog提及相中既新春福袋入面既ITEM唔太吸引.
岩岩見到有福袋內容發怖喇!!! 其實都唔係太吸引.
唔知係咪就呢度咁多款, 定仲有D特別款啦~~
(可能我太期望福袋既出現? 所以見到相既ITEM會失望?!?!)


首先係Premium Rose Carry, 20000YEN, 應該就係$2500果個福袋了.
花花喼十點, 圖入面數過有7點. 好似入面有張毛毯定地毯物體?! (有D搵笨...)
不過, 呢款係我最喜愛既一款. 單係結以件外套就吸引到我,
果陣我想買果件花花外套要成千七蚊, 而家成個喼都係$2500. 好抵呀!!!!


 Royal Flower Carry, 10000YEN 6點. 件褸勁似舊年果款,
個喼只係將舊年既粉紅色底色轉左做白色底色. 失望呀!!!!!

Royal Flower Boston, 5000YEN 3點, 灰灰灰!!!
成個款勁似舊年我買左果SET咁, 只係個袋係花花. 


 Sweet Ribbon Carry 10000YEN 6點. 個喼我覺得超可愛呀!!!
3個大大蝴蝶結, 喼表面似係毛毛布. 粉紅色裙同上衣襯得好可愛.
結以啡色one piece都OK. 但係件褸...... =.="""" 又係同舊年咁樣架......

Sweet Ribbon Boston 5000YEN 3點, 結以著得好可愛, 粉紅色頸巾我鐘意,
之不過成個款都好似熟口熟面, 之前都買過呢D款. 唉, 呢SET又係唔洗諗...
 
總括黎講....得10點果款吸引到我. 其他都............ =.="" 
不過最緊要都係睇左實物先!!! 平時少買既既blog友, 而家買就真係好抵呀!!!
如果大家有多D資料既話歡迎一齊交流丫~~~~




我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment