Thursday, May 13, 2010

突然想貼下相

呢排真係較多野搞, 真係冇乜時間update, 好多衫衫都未upload俾大家睇.
而家係office等閒d, 搵返d我著住liz lisa既相俾大家睇住先.
唔知點解突然好想post, 哈哈哈!!! 發覺影相既地方多數都係廸士尼.....囧
#01
呢條裙係上年既. 記得好似仲有粉紅色. 呢條裙真係我幾鐘意, 著既次數好多.
因為覺得佢好公主feel. 不過.....淘寶有好多原單同仿品. 心痛.... x__x


 #02
長裙唔係liz lisa的, 只係旺中貨色. 都要百多元. 貴左d. 但我件牛仔背心同帽子都係liz lisa啊!!
其實我以前一向都唔多帶帽, 係liz lisa令我戴多左帽, 今年就買左4頂liz lisa帽子啦...好瘋狂...

#03
呢件褸...真係超抵, 等佢減價只要4百幾蚊就有喇!! 頭上既蝴蝶結都係liz lisa啊.
入面連身裙其實係lolita呢...


#04
呢set就係好多blog友都有既, 花花福袋set呀~~


#05
呢條裙係早兩個月買的粉紅色花花連身裙, 同埋今年買既牛仔褸.
牛仔褸真係襯咩衫都咁好睇!!


 #06
蝴蝶結小熊t-shirt, 好似係我第一件liz lisa t-shirt, 覺得加上去隻蝴蝶結好可愛好特別.
下身係舊年既格仔裙褲......


 #07
呢件就係最近買既啦, 本身鐘意綠色, 但完全著唔到隻色. 粉紅色反而好睇,
加埋粉紅色涼鞋更紅粉菲菲....


 #08
花花蝙蝠袖娃娃裝, 第一次著呢款衫. 呢件衫好涼爽呢. (我今日都係著呢件呀)
加埋呢條裙褲. 好鐘意牛仔褲下面有花邊, 飲恨著唔到佢地d短褲, 著到裙褲已經好開心!


 #09
心愛的斗蓬..........入面果件係連身既, 唔睇返呢張相我差d唔記得我有呢條裙.....囧...
要拎返出黎著先, 呢d天氣岩哂...


 #10
舊年sogo減價週既所謂限量版既top加白色裙褲... 件top有粉紅色同藍色,
可惜到我想買果陣冇哂粉紅色, 嗚~~ 得返藍色....


 #11
舊年買既粉紅色one piece, 好可愛, 一見鐘情之後即時買左. 好有lolita感覺.
不過都係果句. 呢件淘寶好多仿款同原單...心傷... 呢個手袋就係睇見覺得好靚,
返去諗下先, 諗諗下賣哂, 最尾都俾我係cwb sogo搵返既袋....嘿嘿~~


 #012
呢條裙係跟代購買既福袋item.... 可以當tube dress之餘, 最近我試過當長裙咁著. 哈哈!!
最近好鐘意一衫可以幾著既衫, 慳唔少之餘又可以多種配搭....





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment