Friday, May 28, 2010

一田LIZ LISA



今日一田開始大減價, 放左工竟然拿拿聲去左沙田, 原來由公司去沙田好快,
搭火車唔洗5蚊就去到. 時代的進步啊! 十年都冇去一次沙田, 去到人生路不熟.
好似大鄉里咁一路行一路周圍望. 好彩一早睇定地圖點樣行去一田, 所以都好快行到去了.

估唔到咁夜都仲咁多人喎! 真係超多人!! 同sogo有得揮!!
一去到就去liz lisa, 超易搵, 一落電梯就見到了. 我去到果陣冇人的,
之後越黎越多人入去睇. 一入去就見到結以著過果條裙, 我係sogo同美麗華都仲未見到有...
佢竟然做緊$690 好吸引..


行左一個圈鎖定目標, 拎左好多件入去試, 點知個更衣室有個超大的箱, 窄到丫.
試試下又有店員係出面問O唔OK, 其實我好怕佢地咁問, 我覺得好似係自己試得耐阻住人咁,
咁又係既, 我試左上身都仲要左照右照, 覺得真係著得好睇先買, 可能自己試耐左都唔知.
 
Tralala都有折! 但覺得真係唔岩我喇, 太細路女又多格仔pattern, 我人肥最忌著格仔,
會更加肥. >.< 同埋冇理由一個熟女都仲著. liz lisa對我黎講已經係極限了......
(依? 果次去澳門好似買左條tralala格仔one piece.....即刻要掌咀...)

佢都放左好多09items出黎, 我覺得09items多款過2間sogo! 同埋你地真係講得岩,
尋寶的話一田真係最好, 好多2間sogo賣哂既野, 佢都仲有喎!!!
同埋我搵到一樣野係出面3間專門店都冇既野. 呵呵~~ 係就係貴左少少, 但難得見到有..
不過我以為佢地咁大會有埋玻璃杯, 點知冇, 咁即係得美麗華先有啦...

今日去到真係冇花花鏡, 冇show出黎, 真係一減價就唔會有野送....哈哈哈!!

打算會去多轉sogo, 但未必會買野了. 因為真係太多, 會唔買幾個月等佢轉季大減價先再買,
而家淨係liz lisa既話都夠我個幾兩個月日日唔同款. 太誇張, 係時候收一收手.
等我可以有時間快d upload俾大家睇.




我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment