Tuesday, July 21, 2009

美麗打扮的過後

前日收到trendyland新果本catalogue, 於是今日走去睇下有冇新野岩.
見到個店員係之前去開成日都傾計既. 今次都有傾計, 事無大小都可以講得一餐. 哈哈!!
發覺自己年紀越大, 就越黎越健談  

點知店員突然問到. "你公司d同事有冇話你打扮得誇張呀?"
我: "我唔覺得好誇喎"
店員: "佢地有冇覺得你做乜返工都日日扮到咁靚?"
我: "車~~ 佢地都可以架~~"
店員: "咁又係....扮靚d開心d嘛"
我: "緊係啦~ 扮靚d人都精神d"

哈哈哈哈哈!! 其實扮靚有乜所謂返工唔返工... 一生人既目的係乜? 人人都唔同.
但係我選擇左日日都要靚. 最基本要求係"粉紅色" 哈哈哈!!
朋友們成日話我乜都粉紅色, 我已經好唔耐煩了. 請你地唔好再問了.
我又唔覺得有自己喜愛既顏色有乜問題?


就如trendyland店員所講, 日日都扮到咁靚. 但日日都一個悽慘既事一定要做, 就係落妝喇.
上面張相就係上星期六影既, 沖涼之前我要除返咁多野出黎先可以沖涼. 有假髮小丸子,
髮夾, 好多頂夾, 假睫毛, 橡根, 耳環, 頸鏈, 仲要落妝. 有時真係覺得好煩! 尤其係好累果陣.
搞咁多野先沖到涼真係覺得好煩... 特別係著liz lisa既日子仲要手洗埋件衫.
 因為我唔會將佢地放入洗衣機, 整爛就大鑊. 不過而家都慣左lu~ 煩果10分鐘左右.
換黎一整日既美麗, 我覺得係值得既!



就如trendyland店員所講, 日日都扮到咁靚. 但日日都一個悽慘既事一定要做, 就係落妝喇. 上面張相就係上星期六影既, 沖涼之前我要除返咁多野出黎先可以沖涼. 有假髮小丸子, 髮夾, 好多頂夾, 假睫毛, 橡根, 耳環, 頸鏈, 仲要落妝. 有時真係覺得好煩! 尤其係好累果陣. 搞咁多野先沖到涼真係覺得好煩... 特別係著liz lisa既日子仲要手洗埋件衫. 因為我唔會將佢地放入洗衣機, 整爛就大鑊. 不過而家都慣左lu~ 煩果10分鐘左右. 換黎一整日既美麗, 我覺得係值得既!

No comments:

Post a Comment