Sunday, July 19, 2009

Tea Buffet巧遇姆明

琴日同朋友去左都會海逸食tea buffet. 呢間我好耐之前食過dinner buffet.
一直都覺得呢間野食物既質數好好, 於是琴日就去左呢度食tea buffet.
呢間tea buffet真係好多野食. 比其他tea buffet真係多好多野食呀. 中西日都有.
好食到停唔到口. 嘿嘿. 點知食食下見到姆明出黎呀. 好搞笑, 令我諗起翠樂庭. 哈哈哈!!


呢間野d食物, 成日都會轉款, 不停出, 不停轉, 要食哂咁多野樣真係有點困難.
結果最尾我係食唔落d甜品, 只係食左少少咋. 下次如果再去既話, 我會主攻甜品囉!
哈哈!! 到食到尾聲果陣, 超多人排隊拎雪糕, 等左好耐先到我呢~
 

原來門口都有擺放姆明既公仔呀! 好搞笑. 好得意呀! 見到有d細細個2,3歲既小朋友埋去影,
同姆明差唔多高, 真係好得意呀, 好似2個公仔咁. 我都唔執輸影返2張先. 嘿嘿.
 




我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment