Saturday, July 4, 2009

好想要一件Lolita

今日心情好好, 因為著左Liz Lisa, 呢條裙5月果陣買, 今日先第一次著. 白雪雪, 好靚呢.
傘裙咁個款有d似Lolita. 有同事都話呢條裙好靚呀, 我好開心.
不過今日返工果陣係街有個女人無啦啦怒啤我, 佢望我條裙又啤我. 痴痴地線.
無謂俾呢d人影響心情!!


真係多得有Liz Lisa呢類衫, 令到我呢D鐘意公主風同Lolita既人多個選擇,
因為我真係好怕人地對我既目光. 著Lolita一定會俾人係街當怪獸咁望.
自問真係受唔住! 好彩有Liz Lisa, 著出街唔會點有人望, 好開心.
但係點都好想要一件Lolita囉. 趁住而家仲叫可以著下, 唔通等30幾歲先黎著咩.
到時真係自己都頂唔順自己, 哈哈哈!! 人生有幾多個十年丫, 真係點都要試一試. 嘿嘿~~





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment