Friday, July 17, 2009

霋時感動の人大了, 心境也變了....

這個星期起每日都有無聊人係我地blog鬧我地. 我本身既朋友都有睇我blog,
之不過佢地好少留言, 佢地都問我, "你係咪得罪人呀?" 好老實講....我冇...
但點解會燒埋黎我度呢? 回想去細個果陣, 網上一有呢d, 我就會同人鬧交一翻!!
如果係小時候既我見到呢d乜扒物扒, 我一定會豪不客氣問候佢屋企人....

但係人大了, 心境都變了. 我覺如果鬧返佢真係好無謂. 呢個只不過係一個網上世界.
呢個無聊人既目的只係想我地個個都唔開心. 為左一個虛擬世界, 係度鬧黎鬧去.
搞到自己唔開心, 完全係無謂. 所以佢次次係度鬧.  我轉頭就delete. 何必同佢一般見識.

當然. 每晚見到d咁既野係會唔開心. 佢話我肥, 我接受, 我的確係肥. 話我姣, 我不能接受,
識我既朋友一定知我性格. 我真係第一次俾人話我姣. 真係好笑.
話我咁肥咁扒仲好意思show時裝? 冇人叫佢睇, 佢可以唔睇. show乜都唔關佢事啦.
話我成日著短裙扮可愛? 哈!! 呢樣野我就覺得幾自豪, 難得連佢都覺得我係可愛!
自問我咁既年紀仲可以著短裙, 扮可愛? 試問佢到左我呢個年紀...佢可以嗎? 哈哈!! (笑了)

所以同呢d人對罵真係size氣. 係唔係扒, 人地有眼睇既.....唔係佢講乜就係囉~
公道自在人心. 所以我都懶理佢. 見一個delete一個入埋黑名單檢舉埋佢.
過多幾日完全冇人理佢. 佢自然就會覺得無癮唔玩啦~~ 因為冇人理佢囉!!

不過我都要多謝佢一聲, 唔係佢係度搞搞陣, 我諗我都冇可能識到一班咁靚既靚女.
仲要大家都係咁鐘意扮靚同鐘意liz lisa! 唔理佢係白兔定熊貓, 我真係要多謝你....





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment