Friday, February 26, 2010

大三巴

第一次到大三巴, 當日真係非常多日呀! 行去大三巴條路, 充滿新年氣氛.


 整條路都非常之多人, 我覺得好似台灣既九份呀~~


終於見到大三巴喇. 估唔到咁細, 人又多. 比我想像中細. 原來就係咁,
唔同睇相既咁大, 有少少失望...


 實在太多人喇, 逗留左一陣就走左喇, 行左一條巷, 叫戀愛巷, d building既顏色好靚呀.
影左幾張, 好似以前中學時期影果d沙龍咁, 哈哈哈!!


 呢度有naraya三層專門店, 又入去睇, 買左幾個袋, 好開心, 平靚正.
如果香港都有專門店就正!!


當日唔記得寫起liz lisa個地址, 所以冇特別搵佢係邊, 點知無意中又俾我見到喎!!
證明我同liz lisa真係好有緣. 哈哈哈!! 呢個商場, 足以令我瘋癲, 怎至不斷奉獻金錢.
哈哈哈!!


 不過當日只係去左liz lisa. 因為想睇下tralala, liz lisa香港有就唔多點睇啦,
都唔想拎返去, tralala都有減價. 買左一條格仔裙, 真係超正!! 小森純都有著過呀,
遲下先post出黎. 嘿嘿





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment