Monday, March 28, 2011

夏天快來吧, 籐籃要出動了!!

今年的夏天來得特別慢. 差不多4月, 都仲係咁凍. 會唔會就咁冇左個春天架?!
好怕春裝出動唔到就到夏天了. 唉!!!!

早前買既2個籐籃, 分別只係用過一次咋. 唉!!! 我好想正正式式可以帶佢地出街呀.
到而家3月尾都仲係毛毛世界, 好悶了. 凍天衫都著到厭. 好想快d春夏.

心心柄籐籃, 是我今年的最愛. 


 公主系可愛籐籃配花花球.




liz lisa真係乜都好可愛, 真係好想一世都穿liz lisa, 用liz lisa既野,
感覺好美麗夢幻華麗可愛, 細路女時想快d做大人, 覺得做大人想點都得.
但做左大人發覺細個諗既野到左大個之後根本係唔work既.
所以大個左果陣好想變返細個, 做返細個果陣既野. 唯有扮靚黎令自己開心淘醉.
但願一直都在liz lisa的夢幻世界裡.....




我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment