Monday, April 4, 2011

再見了, 紅磡天星小輪 (Part 4)

最後一晚, 船期延誤, 真係冇諗過會咁. 因為真係超級多人...
D人又只顧住影相. 本來我搭尾二班船, 7:16pm, 班船到7:40pm先到達.
但仲未計開船喎!!!


 一路等既時候, 人就越黎越多, 多到差D冇位企!
如果一早咁多人黎搭呢條線既渡輪, 咁佢就唔洗收皮啦~~ 唉~~~!!!!


 船黎到既時候, D人擁哂去影相, 塞住左, 根本就行唔到.
終於明白點解班船遲左咁多喇.


 到行得果陣, 鐵閘都差唔多關了. 水手叔叔不停嗌, "船開喇, 搭船行快D喇, 最後一班喇!!!"
但係我見到好多人仲係碼頭上面冇落船喎~


 趕快地上左船後, 見到原來有好多人係度影相, 有D人就話果D係記者,
都唔知係唔係. 不過水手叔叔依然都仲係大叫"開船喇, 仲有冇人要上呀"
再冇人上喇, 可以開船了. 呢一晚真係辛苦哂一班水手叔叔!!


 關上了. 有人同岸既人揮手, 有D人係度爭位置影相.
其實我係度想講一講, 有時掛住影相, 都唔可以唔理其他人囉,
由其係D男士們, 都要顧及周圍既女士們, 唔係你要影相就可以撞左落D女士度,
我唔知你地係故意定係唔小心, 總之男女有碰撞就唔係咁好啦.
其實係我有俾人撞到, 但可以點, 出聲? D男人可以話, "人多就係會撞到, 你怕就唔好企係度"
但係我角度, "你知多人就好, 多人就避忌一下吧, 入面有位我行到入去我都入左去啦~!!!"
最怕呢D無賴!!!


 其實渡輪上面, 都有D細緻位, 可能平時搭既時候唔會周圍行去睇,
但最後一日先會走埋去影相.








 今次搭呢隻船, 幾年前改裝過的. 我最鐘意就係坐船尾, 有冷氣涼, 夏天就一流了,
不過我都係仲要坐出面吹下海風, 好舒服. 而且呢隻船整得好靚呢, 有好多花花係度.
唔知過埋今次, 之後仲會唔會有機會搭到呢隻船了.


 







我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment