Saturday, April 16, 2011

太過份喇!!!!



我唔知我有乜野得罪呢位小姐!!!! 要咁樣係微博度咁樣話我!!!




我想問下你係咪覺得自己好完美好靚呀?!
一心諗住同大家分享, 點知俾你save底左再轉返出去人身攻擊我!!!
我一向覺得, 鐘意就睇, 唔鐘意就睇左就算.
點會save底人地d野再放係自己微博度話人呀?!
夠薑你不如你係我度留言啦!!!! 唔洗做d咁衰格咁賤格既野囉!!!
你話我著得樣衰, 你又著成點呀!! post張相黎睇下你著liz lisa有幾靚啦~
本來我俾你打沉左, 想一下子關閉個blog同埋或者全部私有化.
但諗諗下, 我確實有一班要好的blog友, 關閉的話我會唔捨得佢地.
所以最尾打消左呢個念頭.
我知道呢個世界上冇可能會做到人人都鐘意你喜歡你支持你.
我本著同大家分享, 卻換來惡意中傷, 但我自己問心無愧!!!
所以...... 以其人之道, 還自其人之身.
你save底我既杷post去自己度, 我都可以好似你咁, save左你d相, post係我呢度!!
你post我兩張相, 我就敬返你兩張相. 不過我唔會好似你咁樣.
鬧人地雷死人又叫人去死. 我會等大家評下理!!!!
睇下大家覺得, 邊一個先係 "雷死人" 果個!!!!!!!!







我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment