Monday, April 18, 2011

再購Uniqlo

開始呢篇blog之前, 我好想係度多謝各位blog友同朋友對我既留言同支持.
你地既留言令到我好感動. 估唔到連一直睇冇留言既朋友都留言黎支持我.
更有朋友打電話來慰問, 有朋友親自走黎我度同我打氣. 真係好感激你地.
打左好多支強心針!!!!!
 
冇錯, 初初見到果位自以為自己係天仙既小姐偷左我d相仲要鬧我,
我真係好失落. 好唔開心. 覺得點解呢個世界有d咁衰格咁賤格既人,
要偷人地d相, 放係自己度鬧人咁冇品. 我唔知佢係咩居心.
有blog友同我講, 佢唔係第一次放我d相上去自己度話我. 之前都有試過.
我真係估唔到呢位小姐會咁留意我個blog,
我真係好多謝你用自己時間去睇一個雷死人既blog!!
不過你可以放心. 有咁多人支持我, 我一定會繼續update個blog!!!
我仲會post多d相去雷死你!!!! 大家都鐘意liz lisa, 呢d人鐘意到咁衰格,
liz lisa真係唔岩你!!!! 就算你點靚, 但你個心地差到咁.
著到幾靚你根本都係一舊屎!!! 唔好雷壞liz lisa成個品牌添呀!!!!!
 
好喇入正題啦, 其實我係想講, 我又去買左Uniqlo x Cath Kidston.
因為出左第二彈喇~ 忍唔住又買左.

今次再買多件barbie. 真係好喜歡佢地crossover呢~~
我又多把扇喇. 你地估下係乜野圖案?! 不過我有少少失望,
其實我想要碎花. 可惜買2次, 2把扇都唔係碎花囉~ 激死人.
5月初會出第三彈啦. 有車厘子系列. 打算會再買,
睇相見到車厘子圖案好可愛呢. 希望到時把扇會係碎花啦~
稍後既時間, 我會再詳細講下我買左呢幾件衫,
同埋開估我2把扇係乜野圖案. 嘿嘿~~



我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment