Sunday, April 24, 2011

簡約玫瑰花GEL甲

呢個甲係過年前做的. 知道Angelababy開左間美甲店,
專登慕名去試一試. 不過, 試一次已經夠了.


那天我係約左中午12點的. 佢地營業時間係11點半.
我11點55分去到, 竟然門都未開. 見到有個女仔係門口mou左係度,
於是我就打算落返去, 果度係唐樓來的. 點知呢個女仔嗌住我,
原來呢個女仔係呢度既美甲師. 囧!!
再等多等, 有另一個女仔上來, 仲食住煙. 唉!!

入到去, 裝修的確係幾靚既. 但係幫我整甲既人就係食住煙果個女仔幫我整.
囧!! 我其中一隻甲斷左甲. 平時整開果D都係用gel做返延長.
點知佢幫我痴隻假甲片上去!! 囧囧囧!!! 仲要另外收$$$!!!!!

之後我問一問, 如果痴石鵰花點計. (其實我book果陣我已經講想鵰花)
點知佢語氣不好咁話, "鵰花就唔夠時間同你鵰,
呢D要花時間既你要book果陣講埋, 所以而家唔會同你鵰"
心諗, 我book果陣有講, 就算你唔鵰咪唔鵰囉, 都唔洗咁寸.
心諗已經冇下次. 加上, 由我坐底整, 到整完, 一個客都冇.
D人係唔想整, 定係真係booking full到咁緊要呢?!

最後我問下, 如果痴閃石O唔OK, 佢就話, "痴閃石就可以, 呢D有限時間"
超~~!! 最尾我冇痴到, 廢事俾多D $$佢賺. 佢呢D一定逐粒計.
之前睇報導! 又話每個美甲師都由angelababy親自試過先請,
唔知點解請埋D咁鬼寸.

所以今次個甲就咁整粉紅色, 好dry!!!


 再係無名指痴左兩粒"現成"既花花上去就算.


簡單到咁, 埋單都要$300. 加上態度又唔好.
未去過既blog友, 真係唔建議你地去.





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment