Tuesday, April 19, 2011

新購入Liz Lisa可愛小手袋

早排係官網見到有d新既手袋好靚, 但等好耐都唔見. 都係籐袋黎既.
我睇中左兩款呀. 一款就係四四方既, 一個就係有個蝴蝶結既.
 

月頭果陣就見到蝴蝶結手袋返左喇, 初初以為只有白色,
點知原來有粉紅色. *心心眼* 好可愛呢. 試一試"咩",
好可愛呀, 於是就買左lu. 日本model係catalogue都有影過相架.
model拎住既係白色, 我買左粉紅色.


 店員用左個liz lisa紙袋放俾我呀. 好靚, 好開心. 多謝呀~ ^^"


 呢個係官網圖. 係我買左個袋, 官網先有圖....xddd 其實2隻色都好靚好可愛呢.


 實物圖. 可以手挽, 附有一條側帶, 可以側咩或打鈄咩都得. 超可愛.


 拉鏈頭係心心啊~~~ 成個手袋設計得好精緻!! ^_^



後記:
岩岩有人話我知, 果位自認身材好樣又靚既小姐又係微博度話我了.
本來我都唔想知唔想睇唔想理. 但朋友幫我cap埋圖. 哈哈~ 唔該哂喎!



有時做人呢, 就唔好做到咁衰格. 講野講d唔講d扮可憐.
唔係你偷我d相放係你度仲要鬧我, 我會係我自己blog度話返你呢?!
"很久委久(?)之前, 係咩? 好似你早幾日先post我2張.
有人話我知你之前都post過我d相黎話我. 做乜呀! 你講得我唔講得你呀?
聽過乜野叫先撩者賤呀? 仲好意思話我抹黑你, 超好笑. 三唔識七,
你唔話我, 我點會話你呀!! 痴痴地線.  仲叫我減肥. 哈哈哈!!
自己飛機場叫人減肥, 瘦到得棚骨仲自己覺得自己好靚. 救命.
總之做人要對自己所做既野負責, 錯就要認, 打就要企定.
你post得相去鬧人, 你預左會俾人鬧返!!!!!!!!
anyway而家全世界知呢件事既人都鬧緊你!!! 請你自我好好檢討,
希望你係將來既日子. 唔好再對其他人做出同樣既事!!!
 
 
追加: 有人話我知呢個人已經delete左我既相同佢自己既留言,
我想講呢, delete左唔代表冇發生過, 你係鬧過我!! 同埋你delete都冇用喇,
我地cap哂圖架喇!!! 又要扮野鬧人, 俾人發現又驚到delete?! 早知今日, 何必當初呢?!?!
好好笑. 我已經當笑話黎睇!!
 
追追加: 又有人話我知佢根本冇delete到D相, 我話知佢!!
仲話佢唔夠膽睇D comment?! 面對現實啦coward!!!
好睇唔起呢D懶係勁扮哂野鬧人, 俾人寸返轉頭又冇gut屎既人.... 超~~!!





我的Wardrobe Diary
都會在我的fanpage上發放.
也會分享我的生活點滴, 歡迎大家加入.
http://www.facebook.com/MissHxLizLisa
 
我的Blogspot

我的微博
http://weibo.com/misshxlizlisa

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade
http://www.facebook.com/BabydollHandmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁
http://www.facebook.com/pages/%E5%96%AAB/212848058746512
 

No comments:

Post a Comment