Sunday, May 1, 2016

迪士尼最後一次減價$40精品

之前提起過香港迪士尼樂園裡面的商店,
某幾間商店都有一個小櫃位, 在收銀機旁邊的.
清貨減價貨品只要$40. 如果合心意的話, 真是超值的.
不過現在已經加價了, 由$40加至$50.
所以這次是我最後一次用$40買到心愛的東西.

今次買的是兩隻手錶.
兩隻都是我非常非常喜歡的, 原價時不捨得買.
$40一隻就不用想了 XDDDDDDD


第一款是Duffy. 這隻手錶我十分喜歡.
之前已經想買, 但卻一直不捨得買.
沒想到可以用$40就買到!!
我真是好喜歡Duffy和Shelliemay.



頭形的設計真的可愛死了!! <3



另一隻是大眼仔, 都是之前看到, 覺得好有趣.
不過之前沒想過要買. 不過在$40專區看到它.
又買了.... 嘿嘿........



其實我都喜歡大眼仔的. 因為他好可愛.
有時會覺得他像一粒青豆 XDDD

現在已經沒有$40啦~~ 都變成了$50.
不過在幻想世界的其中兩間商店.
會有一些$99三件或四件的精品.
我剛剛也買了$99三件的飾物.
遲一點會和大家分享一下.




好了, 先到這兒.....
多謝大家收看.
下回再會跟大家分享我的生活日記, 
或者我喜歡的東西.

下回見~~~ ^^



我的個人fanpage, 分享日常生活及喜愛的事情.

我的Blogspot

我的DIY手作專頁 - Babydoll Handmade

我的寶貝英國老虎狗喪B的專頁

No comments:

Post a Comment